eller kanske inte...

Jag läser ett litet ord "massage" och allt passerar revy igen... Allt, hur vi träffades första gången på Kåren, hur jag verkligen inte tänkte nåt mer än "han var ju söt", dagen därpå fyllesnedsteg, vaknandet med ångesten som sen lade sig, känslan som började växa, alla rädslor, alla frågor, alla skratt, alla gemensamma nätter, dagarna i stockholm, alla hopp&lekkvällar, upptaktshelgen, helgen i göteborg, saknaden, återvändandet till mys och middag, söndagsmiddag, gemensamt uppvaknande, filmtittande, lasagne och film, den kvällen jag chansade och sa de tre orden "Jag älskar dig" och fick ett positivt svar, de gånger du kom och tyckte jag var perfekt, de gånger jag masserade dig och du nästan svävade av välmående, alla de gånger jag lagade mat åt dig, första gången jag lagade mat åt dig, alla de gånger du tog fram gitarren och spelade för mig, hur du inte alltid hittar tonerna, den gången jag försökte vis dig hur du ska stötta med magen, de gånger du sa att jag var snygg, schweizresan, mina tvivel då, de gånger vi pratade i telefon och du frågade hur jag mådde men inte orkade lyssna på mitt svar, de gånger du retade mig, dissade mig, de gånger du var så dryg så jag nästan blev arg, de gånger du skämtade om sånt som inte är kul, de gånger du skulle på och tjata om ditt ex, de gånger du stod utan tröja och tittade dig i spegeln och tyckte att du var tjock, de gånger du fick mig att göra en massa armhävningar och andra styrkeövningar så jag fick sån träningsvärk att jag knappt kunde röra mig, de gånger du sov hos mig och inte kunde hålla händerna borta, den gången du gjorde bort mig inför mina grannar, de gånger vi kittlade varandra så vi höll på att storkna, de gånger vi hade riktigt roligt och jag kunde vara mig själv, de gånger jag kände att jag faktiskt dög, den gången du sa att jag var vacker, de gånger du sa att du tyckte om mig, att du älskade mig...


Verkligen dags att jag börjar ett nytt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback