En stressfaktor borta

Mejl från CSN med goda nyheter om att komvux skickat nya besked om registrering och att jag läst heltid och slipper betala tillbaka en massa pengar... Såå skönt! Ett problem ur världen!

Annars är det som det varit hittills... Dagarna kommer och går, tiden tickar framåt, varje dag är en dag närmre framtiden, varje dag är en dag bort från det som gör så ont hoppas jag...

Jag drömmer fortfarande om nätterna och blir irriterad av att vara trött och rastlös. När jag vaknar ur drömmen så vet jag inte vad som är sant och känslorna svämmar upp. Inte konstigt att jag inte vill gå och lägga mig om kvällarna...

Nåväl. Brev skrivs, tankar sorteras, tid planeras, uppgifter skrivs färdigt, tentor kompletteras och avskedsceremonier planeras. Ja, faktiskt, jag vill hellre kalla det ceremonier än fester för så som jag ser det framför mig nu i planerandets skede så blir det att jag vandrar runt till olika vänner och lämnar tillbaka lånade saker, delar ut brev, kramar och vackra ord. Det känns som att det är det bästa sättet för mig.

Men självklart ska det festas också! Det är ju ändå mig vi pratar om i den här bloggen och om jag inte är partydrottning och kanske inte heller partyprincessa så åtminstone partypiga!

God fortsättning förresten!
Idag ska jag hälsa på min 80åriga själsfrände (se inlägg från juni om hegzorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback