Fel

Kände att det förra inlägget blev lite fel...

Visserligen är det sant att det ibland går bättre och ibland går sämre, men det är alldeles för tidigt att prata om det...
Jag kan prata om en annan sak som jag tänkte på när jag stod i duschen...
Mina föräldrar har alltid sagt att "Man ångrar bara det man inte gjorde" och jag har alltid hållit med... Men nu finns det så mycket som jag ångrar...
Just nu ångrar jag att jag tillät mig själv att hamna här. Jag önskar att jag inte hade byggt vidare på det som hände den där natten, att jag hade raderat msn-adress och mobilnummer och tagit det som en dum grej som hände, men nej, jag skulle låta det gå så långt att jag blir sårad... Såklart...

Jag brukar ju säga att det är bättre att det gör ont än att man inte känner nåt, men nu skulle jag så mycket hellre inte känna nåt för det gör så ont!

En vacker dag ska jag resa mig ur askan. Jag ska vara starkare och vackrare än någonsinn!
Jag är värd så mycket bättre än det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback