It's in the mix

Ja, det är den saliga blandningen av känslor och händelser som gör livet spännande.

-Döden är närvarande.
-Vi kommer inte åt vårt förråd inför spexfesten eftersom det är avspärrat in där.
-Livet är jobbigt för min underbara C just nu.
-Mitt rum ser för helvetiskt ut.
-Var tvungen att försöka lugna ner mina kompisar som kom i gräl med vakterna igår, ingen är värd att dom blir upprörda, framförallt inte dom som dom grälade om... Svårt att övertala, dåligt slut på en bra kväll.
-Jag skulle behöva sova ungefär 5 dygn i streck för att ta igen.
-Uppgiften till imorgon är inte klar.
-Jag har inga rena kläder.

+Svenska C kursen är avklarad!
+Jag fick MVG på den (det känns extra bra eftersom jag aldrig i hela mitt liv läst svenska innan)!
+Pratstunden med läraren var mysig och givande. Inspirerande kvinna!
+Fick telefonsamtal av S, min käre nästkusin om att han skulle komma hit.
+Hämtade S på stationen och visade vägen till hotellet.
+Det kändes helt okej att träffa på någon på bussen och prata lite, funkade förvånansvärt bra.
+Rundan på stan var givande, hittade äntligen en kofta!
+Bakfyllan försvann rätt fort.
+Mysigt att se Örebros lucia i sin vagn.

Så, nu ska jag duscha och sova.
Imorgon bitti blir det hotellfrukost med S. Bussen går 06.35. Uuuuusch! Tidigt!
Sen ska det fixas en massa hela dan, men det blir nog bra, det brukar det bli!

Som HelaLivet säger: Bara man är fantastisk så ordnar sig allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback