Lite historia

En bild på mig och min underbart söta vän Anna. Såå typiskt! Vackra Anna, och så jag... Hahaha!
Om du läser, Anna, så ska du veta att du alltid kommer vara min lilla sommarkompis!
Jag var föresten 14 och Anna 13 på bilden... bara så ni vet...=)


År 2001, det var då jag gjorde föll ihop i badrummet mitt i natten och slog upp halva ansiktet... Helvetes mensvärk! På akuten trodde de att mina föräldrar hade slagit mig och det kan man ju förstå när man kommer in med sönderslaget ansikte vid tvåtiden på natten och inte ens har lågt blodtryck... Akut blodtrycksfall fick jag reda på att det kallas ett år senare vid läkarkontroll efter att jag svimmat helt plötsligt en andra gång... Då slog jag bara knät... Men första gången tror jag att jag dessutom åkte på en liten hjärnskakning... Fy fan!
Då är man glad när man äntligen får börja med p-medel!


Samma sommar började/genomförde och avslutade jag min laserkarriär... tillsammans med seglarpolaren Cannondail. Till fick han mig faktiskt till att kapsejsa med flit. Men Gud, vad roligt vi hade! Hoppas vi hinner flyga nerför pisterna tillsammans lite i vinter! Like you a lot, ska du veta!
 tillsammans med Truls
 och med färdigriggad laser
tyvärr fanns det ingen bild på vår ack så snygge och stilige privatinstruktör Hampus Hårfager... *suck*
Han som gav mig ett trauma genom att klämma ur sig den inte fullt så smickrande kommentaren att jag var "vig som en gris". Inte det en dansare vill höra... Men hur lätt är det att klättra runt masten på en laser, när en viss "kompis" vinglar på båten så man håller på att trilla i?! *grrr*

Ja, det var lite om sommaren 2001.

En bild till måste upp för den är bara sååå söt, den är dock från hösten och vår familjevistelse i Venedig, denna underbara stad...

Brorsan, du är bara för söt!! En liten underbar 12 åring! Duvmannen, så att säga!
Bara så det inte missförstår mig här nu... Brorsan är alltså 18 år och skitsnygg nu!
Du är bäst! Vi ses snart!
nutid: Syskonkärlek när den är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback