Varför gör jag så här

Jag har byggt upp en bild av mig själv som svår, jobbig, krånglig, ledsen och nervös. Varför? Ingen aning! Jag trodde jag var sån. Jag är inte det. Jag förstör bara för mig själv. Totalt. Jag blåser upp varenda liten grej till ett jätteproblem. Jag får bara inte hålla på så här. Jag kommer ta sönder precis allt jag har som betyder något för mig om jag fortsätter så här.
Är på bra väg att förlora en av de människor som betyder absolut mest för mig känns det som...
Jag vill så mycket, jag har så höga ambitioner och förväntningar på mig själv så jag glömmer bort det som faktiskt är verklighet. Jag glömmer bort det jag faktiskt har, jag blir helt blind, skapar problem och får ångest för saker som är helt oviktiga.
Varför? Jag blir så arg på mig själv! Vad är det som gör att jag håller på och tar sönder för mig själv och straffar mig själv? Varför kan jag inte bara älska och vara glad för det jag har?

Förlåt mig för att jag blandar in dig i det här. Du är värd så mycket bättre. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback