Lite kortare och positivare

Usch, jag vet inte vad jag ska skriva om, kan ju inte hålla på och bara skriva om hur ensamt jag har det här och hur jobbigt det är och att jag inte vet vart jag hör hemma och och och, bara en massa tjat...
Nej, jag ska skriva kortare och positivare inlägg.

Hmm...

Mamma och Pappa och Brorsan och Hunden kommer på lördag!! Jaaa, äntligen!! Det kanske är lite töntigt att sakna sin familj så som jag gör och se fram emot att de kommer så mycket... Men, när man bor 210 mil eller vad det nu är till Schweiz härifrån, bort så saknar man varandra. Jag kan liksom inte bara åka hem en helg eller så... Det funkar inte riktigt...

På söndag blir jag vuxen... Fyller 20 och jag känner lite att då borde man börja bli vuxen... Men jag kommer nog över det också!

Jobbar hela helgen... nä, just det jag skulle inte älta det utan vara positiv istället, right...

Jag ska till Schweiz i augusti! Typ 9 dagar, precis innan skådishelgen inför nolle. Det blir en utmaning men det blir nog bra och roligt ändå, ska träffa en massa människor och se om jag fortfarande kan kalla dem vänner... Har man inte hört från varandra på ett år eller ett halvår är det svårt att avgöra innan man träffats igen... Men det ska bli kul. Svårt men bra! Komma tillbaka till mitt gamla rum, bada i Aare, titta på bergen, gå ut med hunden i skogen, köpa en flaska vin för en tjugolapp, äta en riktigt italiensk pizza.
Exet är i Sverige just då, skumt men skönt. En ångestfaktor mindre, hehe.
Det ska iaf bli skönt att känna efter hur mycket av mig som finns kvar i Ittigen, hur det känns att bo hemma en vecka...

Nej, nu får det räcka, ska städa och fixa här, familjen kommer ju=)

Hoppas ni inte har lika grått som jag!
 

Kommentarer
Postat av: suzy

låter som har mkt att göra famöver =) lycka till med allt!!
hoppas du kommer känna dej hemma i Sverige med...hur blir det till hösten - blir du kvar?! kram

Postat av: Dennis

Tjugo år minsann?
Oj vilken ålder! Det är ju bara att ta ner skylten... ;)
Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig här uppe i gnälletbältet! Kraaaaaam! :)

2007-07-05 @ 22:48:17
URL: http://kungensbror.blogg.se
Postat av: Kattis

Stort grattis om en dag för sent. Hade ingen uppkoppling igår!
kram på dig tjejen och välkommen in i tjugoträsket (även om jag ska lämna det snart)

2007-07-09 @ 11:42:46
URL: http://minandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback