snart sommar! hjälp!

Onsdag. Torsdag, fredag, lördag, söndag kvar... på måndag kl 13.15 bär det av söderut. Möte på tisdag, fixa cykel på onsdag, ledig torsdag, jobb och studentfirande fredag, mamma kommer på kvällen, stannar till 12:e, gå brevid vecka 24, sen börjar allvaret vecka 25... Hoppas jag jobbar på midsommar... blir lite extra pengar då...
Men det är så snart!!! Jag orkar inte! Orkar inte ta tag i det här. Jag blir bara mer och mer nervör... Vad tar men med sig när man ska vara borta i 10 veckor. Måste hinna städa... pmet är inte färdigt, inte seminarieuppgifterna heller... fan fan fan... Jag orkar inte!!!
Nej nu har jag svurit lite över det, det får räcka. Skärpning Ebba, det här går ju inte, så här kommer du ingen vart i livet! Nej, jag vet...

Så jag tvingar mig själv att fortsätta kämpa som vanligt. Och eftersom det står stilla med pmet får jag ta och städa, då gör jag iaf nåt som står på listan...

Vänner, jag kommer sakna er, kom o hälsa på mig i Hbg, snälla!!!

Och ha en riktigt härlig sommar!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh du pricakde in det så bra. Ett sådant inlägg var precis vad jag behövde för att överleva till lunch. På tal om listor har jag hittat en fantastisk hemsida...
tadalist.com perfekt för sin lista och man prickar av. Skönt att ha på nätet så man kommer åt överallt. Kan rekommenderas varmt från mig.
Helsingborg låter mums, får dock nöja mig med Göteborg i helgen och småland nästa vecka.
stor kram från Stockholm

Postat av: suzy

hej gumman, hoppas du får det skönt i helsingborg *kramar om* kommer bli tomt...men hoppas du kommer finnas på msn och skriva blogg iaf =)vad ska du jobba med!? mitt jobb börjar den 11 juni sen hela sommaren förrutom uppehåll vecka 28 då det är semster... hoppas allt löste sej med mvc....kramis från lilla mej.

2007-06-05 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback