Imorgon bär det av

Nu börjar nervositeten komma. På riktigt. Vet inte riktigt för vad, men det är väl främst det att jag vet att jag inte kommer få koppla av på samma sätt som i somras. Dessutom har jag en del lite mindre behagliga konfrontationer framför mig. I alla fall två.
Jag kommer att direkt konfronteras med att mitt ex styvmor är död. Det kommer jag inte kunna förneka eller förtränga längre, och det gör ont för jag tyckte väldigt mycket om B...
Det andra är att jag ska träffa mitt ex på lördag. Jag har inte träffat honom sen det tog slut runt nyår. Vi har båda gått vidare och har nya förhållanden som vi är lyckliga i, så det blir i alla fall inget snack om hur bra vi hade det eller att vi gjorde nåt fel, för det vet jag att jag inte gjorde när jag gjorde slut. Allra senast nu när jag ser hur bra man kan ha det i ett förhållande inser jag att jag skulle ha gjort slut mycket tidigare. Men nåväl, vi ska träffas i alla fall, för vi har så många gemensamma vänner och så har vi faktiskt trots allt delat nästan fyra år av våra liv och innan vi blev tillsammans var vi bästa vänner. Vi får väl se hur det går, men jag tror det går bra. Men jag hade hellre sluppit.

Nåväl... Idag ska här städas och packas, ska se om jag kan få ihop en insändningsuppgift till naturkunskapen först, det vore lite bra. Sen ska jag iväg och handla lite åt mina föräldra och vänner. Vad tar man med sig från Sverige då:
Allers, flingsalt, godis-ferraris, Herrman Hedning, Daim-marabou
Sill och kaviar vill jag inte ta med, risken att det går sönder och förstör kläderna är för stor och om man har det i handbagaget så tar de ifrån en det....
Ja, jag tänker göra en bomb av löksill, kalles kaviar och nivea handkräm... Sure!

Så, nu drar det igång. Lite tvätt kanske inte skulle skada! So long!

Kommentarer
Postat av: Becks

Hihi, jag skulle vilja se den bomben.. :)
Hoppas att du får det bra hemma i Schweiz!

Kram

2007-11-15 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback