Avbockat!

Jag är typ världsbest på att göra listor, men typ världssämst på att bocka av. Det är jättejobbigt för även när jag har lyckats få en massa saker gjorda, ligger stressen kvar på mina axlar. Nya Ebba ska även bli duktig på att bocka av det som faktiskt är gjort på listan!
Som till exempel idag:
-moppa korridoren
 läsa klart Gunnel Karlssons avhandling
 koka råris för lunch
-sälja biljetter i Kraka 11-13
 spela in scen till mordgåtan på slottet 14-16
hämta biljetten till Winnerbäck skonsert 5/12
-fika med M
 matte C 18-21

Tro nu inte att jag gjorde allt som jag skrivit upp på min lista... Tyvärr, så duktig är jag inte än! Men nästan, det är inte mycket jag missade idag. Skönt, bara lite jobbigt att jag har så pass mycket annat kvar den här veckan... Aaaargh! Alldeles för mycket! Plugg och rep och föreställning och inlämningsuppgifter och NkBprov och träning(?) och usch, mitt rum ser ju inte alls kul ut... Shit! Nåväl, det är väl bara att kuta på som vanligt, eller nej, jag kanske ska ta och sätta mig ner och plugga istället... Hmmm, ja, det låter smart... Det kör vi på!

Ett steg i taget, lugn och fin... då kanske jag får lite mer gjort?

Nu: Sova  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback