I'm still alive!

Jag har faktiskt överlevt den här veckan! Det var inte helt självklart, med tanke på allt som har hänt sedan förra helgen... Heeelt sjukt mycket!
Måndag: inspelnig på slottet,
Tisdag: seminarium, klaras mingelbuffé
Onsdag: Genomdrag för spexet
Torsdag: seminarium, svenska c, genrep för spexet
Fredag: Föreställning, utgång på kåren
Lördag: laga mat till spexfesten, festa och basta järnet

Det känns som att måndan är flera veckor sen. Det känns som att jag inte har ätit självlagad, eller riktigt god mat på en månad... Den här veckan blir bättre hoppas jag, för nu ska jag strukturera upp allt, städa och plugga. Och på söndag drar vi iväg till Sjöslaget! Yeah!

Nolleföreställningen med spexet gick riktigt bra. Jag gjorde bara bort mig en gång, hade visserligen lite svårt att hålla mig för skratt på sina ställen, men annars gick det bra! Lyftet har vi nog aldrig satt så snyggt som i fredags!

Festen var helt galen som vanligt, men riktigt riktigt rolig! Mycket sång o gyckel blev det, mycket klubbmästerimedhjälpande, mycket öl, mycket bastu och många nakna killar... Hehe...

Nu ska jag sova ensam i min säng o det ska bli skönt, inatt kanske det blir lite mer än 2,5 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback