En skattkista full med minnen...

Jag har längtat efter det här; att få tillbaka en del av mina grejer som har stått i Göteborg sen flytten. Och idag kom en del. En väska, två kartonger och två kassar.
Och en massa minnen.

Jag hade inte riktigt räknat med det. Jag hade nästan glömt att min overall låg i den där väskan, att bilden från sommarprinsen var i en av kassarna... och jag hade inte räknat med att de skulle göra så ont och kännas så definitivt att få tillbaka grejerna. There is even more to come...
Nåväl, jag har fått det jag har längtat efter. Lyckoruset när jag öppnade kartongen med skor går knappt att beskriva och ännu mindre saknaden efter Örebrotiden och mina vänner, kompisar, polare där, när jag läste vad som står på ovven... Gud vad roligt jag har haft! Tack alla ni som bidrog till att mina minnen från Örebro definitivt klassas som värdefullt!

En skattkista full med minnen mer värda än allt guld och alla juveler som går att hitta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback