Oaj, tiptap tiptap, blopblop och zzzz...

Imorse sov jag ut zzzzz och vaknade med en enorm träningsvärk oaj!! (Tror inte jag har haft så ont i kroppen sedan dagen efter det spexrepet inför Churchill då jag låtsades vara en ekorre i två timmar. Låt mig säga så här: 4 timmars dans en söndagsmorgon känns i kroppen! Men på ett bra sätt. Jag älskar att jobba så. Slita och kämpa för att skapa något bra, tänja på mina egna gränser, ta mig samman, utmanas både fysiskt och psykiskt. Me like! Därför vore Musical Academy så sjukt kul!)
Regnet öste ner blopblop och jag hann bliordentligt blöt innan jag kom till jobbet tiptap där jag idag hann med 51 formulärer. Det är fascinerande hur punktliga folk är. Prick tre tystnar alla tangentbord, likaså prick fem och 17.07 är alla ute. Lite coolt.

Dagens bästa:
1. Jag klarade mitt halvdagspensum på 50 formulärer.
2. Ikväll börjar Damages på schweizisk tv. Dessutom tvåkanalton (så jag kan se det på engelska!)!

Dagens tanke: Åh fina vän, om jag bara kunde göra något för att få dig att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback