Sista!

Med mycket lättnad och en gnutta vemod i hjärtat ser jag fram emot kvällens derniär. Det är skönt att det är sista föreställningen och jag slipper all denna stressen sen. Behöver verkligen lite semester. Men samtidigt kommer jag nog sakna scenen och ljuset och alla mina repliker och stämningen i skolan... Nåväl, ikväll kommer några ytterst viktiga människor och kollar, nämligen T, Andi, Domi, Chantal och Tanja. Det ska bli riktigt kul och är så glad att ha någon att bevisa något för, någon att göra mitt allra bästa för, någon att göra stolt.
Efteråt är det fest, sen hem till T för att sedan ta mig därifrån till flygplatsen imorgon. Ska bli skönt att komma ifrån allt lite, skönt att få lite distans, perspektiv och lugn och ro. Och skönt att slippa sova själv inatt...

Men nu gäller det en sista gång, sen är det nog paus här på bloggen en vecka tills jag kommer tillbaka igen. Positiv, utvilad och med en massa energi! Förhoppningsvis...

Ha en underbar jul mina vänner!

Och Farfar; vi syns snart=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha det toppenbra! :D KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback