Utsålt!

Tre av våra fem föreställningar är utsålda! Det finns bara biljetter kvar på söndag och så den 18e då det är med Dinner. Så jäkla häftigt! Hade aldrig ens vågat drömma om att det skulle hända! Shit, det innebär att 300 pers säkert kommer komma och titta!! Wohooo!
Genomdragen idag gick sådär för mig. Jag var inte nöjd, med det jag gjorde, men Volker, regissören, var jättenöjd med mig! Och han är en sån som verkligen bara säger att något är bra när han själv verkligen tycker det, så det känns tryggt.

Det är inte många timmar kvar tills vi kör. Bara 18.

Det är tufft och kul. Riktigt riktigt roligt! Framförallt nu när jag faktiskt börjat älska min karaktär på riktigt...


Jag är lycklig just nu för jag gör det jag vill göra och det är precis så kul som det ska vara.

Sömnbrist, trötthet, sjukdom, eksem, klåda... inte bortblåst, men i skymundan för den energi och glädje showen ger och genererar.


Tack för snälla tankar!


Godnatt... zzzzz zzz zzz zzz zz zz z  zz  zz z  z ...z ...z...z..zzz...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Lina

:D U ROCK! ååh! önskar jag fick seeeee! (allra helst hade jag velat stå på scen som du ;) ) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback