Vackert

Mitt i all min trötthet, halsont, repliker som surrar runt i huvudet, funderingar kring karaktären, ångest och nervositet kom ikväll lite lugn och skönhet. Det föll snö när jag kom ut från skolan ikväll. Lagom stora flingor, vackra och långsamma. Hela världen i ett täcke av snö och tystnad och långsamhetens välsignelse, det kändes som att hela världen snurrar lite långsammare när det snöar så här.
Det hela blev ännu vackrare av ett fint sms som värmde mitt hjärta och Brandi Carliles Wasted i öronen. Texten passade dessutom till situationen på sätt och vis.

Then again
it´s good to get a call
Now and then
Just to say Hello,
have I said
I hate to see you go

Vackra ögonblick är som balsam för själen. Det ordnar sig, det blir bra. Till slut.


Kommentarer
Postat av: Becks

Stort lycka till inför morgondagens premiär!

Visa att du är så bra som du är!

Kram

2008-12-11 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback