Det här med att få rätt ton på skrivna saker...

...är alldeles för svårt. Läste mitt inlägg från igår om drömprinsen och kände att den sarkasmen och lättsinnigheten som jag gärna hade velat få fram inte riktigt märktes... Det låter mer som att jag skrev inlägget på största allvar och är jättedesperat... Bara så ni vet: Det är jag INTE! (okej, nu lät det väldigt desperat hahaha...)

Nåväl, jag ska ägna mig åt allvarligt skrivande i framtiden, det ligger mig närmare till hands. Men men....

Imorgon ska i alla fall Mamma och jag iväg och åka skidor respektive snowboard! Häääärligt! Det blir åka av på fredag också! Riktigt riktigt nice! Men inte var som helst, nej, i Zermatt - enligt mig Schweiz absoluta Snowboard-paradis! Hoppas bara att det finns snö kvar... Annars får det bli mycket varm choklad i backen... DET gillar jag!

Det är faktiskt mycket som känns riktigt bra nu! I och med att jag har jobb njuter jag av de dagar då jag är ledig... Kan liksom slappna av på ett helt annat sätt eftersom jag känner att jag "förtjänar" att vara ledig... Och jag ska till Örebro i mars och titta på spexpremiären! Ni som vill kolla samtidigt som jag och passa på att få en kram från hasselmusen i exil; fredag den 7 mars it is!! Måste bara boka flygbiljett...

Nej, nu ska jag göra lite nytta, så slipper Mamma och jag kan ta det lugnt efteråt. Köket is a mess... mitt fel, alltså ska jag fixa det=)

Skulle vilja ladda upp lite av det solskenet vi har här så ni uppe i norden kunde ladda ner det hos er och känna solen värma era kinder och ögonlock... Men så långt har tekniken inte kommit än, så ni får helt enkelt hälsa på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback