hahaha

oj, vad osammanhängande inlägget blev igår.
aja, så kan det gå... hade ju fortfarande inte riktigt hunnit andas normalt igen... hahaha!

Har suttit och pysslat lite nu och märkte att det är en av de saker som jag älskar mest att göra. När jag har barn så ska vi pyssla jääättemycket!

Kom på några saker i natt också när jag försökte sova. Lyckades inte riktigt trots att jag var skiiittrött...

Dels så insåg jag att oron som gör att jag inte kan sova, inte är någon negativ oro. Det är alltså inte ångest, tvivel, rädsla, otillräcklighet, dålig självkänsla och allt det där andra som det brukar vara och som det inte finns ord på. Jag hittade inga negativa känslor.
Jag hittade enbart en oro och nervositet som liknar den inför en efterlängtad resa eller en länge inrepad föreställning, en dejt eller en överraskning...
Det ska bli sååå spännande att se vad som händer med mitt liv de närmaste halvåret. Det är helt ovisst, jag har ingen aning vad jag ska jobba med, var jag ska dansa, om jag lyckas, hur det kommer gå, men jag ser fram emot det! Det känns så himla bra!
Vinden blåser åt rätt håll, solen skiner från rätt håll utan att blända och utan att kasta skuggor!

Jag kanske är jättenaiv, men det är sjukt roligt att slänga en massa grejer, göra av med kläder, prylar... Det är så utvecklande att låta tiden i Örebro passera revy att fundera på allt som har hänt, på vem jag har blivit och inse hur mycket som faktiskt är bra, hur mycket som har hänt, hur mycket gott även dåliga erfarenheter har fört med sig!

Jag är trött och sliten, sover dåligt och har dålig apptit, fortfarande, ja.
Men ändå känner jag mig stark! Jag känner att det här är rätt, att det kommer bli bra, att det finns en massa människor som tycker om mig och som vill att jag kommer hem, eller som inte vill att jag ska åka. Jag får så mycket positiv respons på att jag ska leva mina drömmar!
Det känns så onödigt att stå i min egen väg. Jag är ju den enda som kan leva mina egna drömmar! Och det ska jag göra! Jaaa!!!

Den positiva energin bara flödar! Måste passa på att städa och slänga mera nu, innan luften går ur... hehe, det kommer den inte göra=)
 Förväntningarna stiger. Mitt liv väntar där ute, men det är också här just nu. Jag njuter. Av allt. Av hela mitt hjärta!


Nu blev det lite långt här... Hmmm...
Jag tar de andra sakerna kort.

Jag saknar honom fortfarande, men det känns ändå rätt. Jag är en hel människa, värdefull även när jag bara är jag och inte har nån vid min sida. Skönt att känna det i hjärtat. Den där kärleken som har hängt kvar och gjort så ont har börjar släppa, jag skakas inte av tårar längre och drömmer inte om honom. Äntligen!

Jag har världens vision för mitt rum hemma. Det ska bli sååå snyggt! Har till och med kommit på nåt jag kan använda kaminröret som går genom rummet till.

Jag flyttar om bara några veckor! Jag får snart åka snowboard igen!!! Åh, vad jag längtar!

Men tro mig vänner, jag kommer sakna Örebro. Och jag kommer nog inte kunna låta bli att komma tillbaka.
Onödigt att försöka...

This is my time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback