Ikea

I morse lång promenad i kylan. Vi vandrade runt i krispigt frostiga löv och grenar i nästan en timme. Riktigt jobbigt, nästan för jobbigt, jag hade inte käkat frukost än och det märktes. Min vänstra fotled tyckte absolut inte om det...
Men men, så kan det gå. Efter att vi kommit hem och tinat och jag fått lite gröt i magen och hunden hade fått komma ut en liten sväng också (han får inte gå så mycket just nu för han har en skada i ryggen), åkte vi ut till Ikea med omväg förbi färgaffären Obi, för att titta på vad som egentligen finns och hur det som finns i katalogen ser ut på riktigt. Det var skönt att få göra det för att få perspektiv...

Ett missat samtal när vi kom hem. Mamma ringde upp. Det var Julia som hade sökt mig, jag tog över telefonen. Om jag har några planer imorgon torsdag, nej det har jag inte, hänger du på och åker snowboard? Jaaa! Jättegärna!
Så vi ska iväg imorgon. Tåget går 08.34 från Bern. Upp till Gstaad ska vi och göra pisterna osäkra, min vän Julia och jag! Härligt!

Det går åt rätt håll. Solen skiner igen, jag har vart ute och gått även idag och vågen visade 63.8 idag. Yes!
Som sagt; det går åt rätt håll. Marie har så rätt, det tar tid och det måste det få göra... Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback