såååå klassiskt...

Jag kom just på mig själv med att lägga upp bilder på facebook, läsa andras bloggar, kolla upp restauranger i Örebro, kolla på gamla bilder, hämta kaffe och göra en smör-kakao-socker-havre-blandning mot sötsuget... hmmm... gissa varför?
Japp, jag pluggar...

Jag skriver visserligen ingen uppsats, inget pm, ingen hemtenta som många andra just nu... Men jag pluggar till matteprovet imorgon.
Jag vet att jag måste klara det och det kommer jag väl göra också (hoppas jag) men jag orkar inte! Jag är såååå trött! Jag pallar inte!
Det är ju inget svårt egentligen, bara lite integraler och primitiva funktioner... Jag behöver ju bara öva... Men det suger ändå...

Attvilja skrev häromdagen om varför folk bloggar. Alla bloggar vi av olika anledningar och det beror säkert på tillfället också. Det är ett sjukt bra sätt att fördriva tiden på när man som en tok söker efter något som är roligare än hemtentan eller matteprovet...om inte annat=)

Jag bloggar för att jag behöver det. Så beroende är jag!

nu tillbaka till allvaret, typ=)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv! Ja,det var riktigt trevligt =) Lycka till med resan och allt fixande!kramar =)

2008-01-13 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback