Tack!

Jag hade en underbar kväll! Så himla härligt att få avsluta på ett så bra och trevligt sätt! Det känns som att jag lämnar ett Örebro som jag är välkommen tillbaka till när som helst, som bara väntar här med öppna armar...
Tro mig, så här lätt blir ni inte av med mig för gott! Jag kommer hålla mig kvar i era liv!

Tack för all kärlek, alla skratt och all (ack så underbart låg) humor!

"Om hon saknar sin man kan hon ju stoppa upp huvudet istället"

"Allan"

"Jag föredrar att ha det så här"

"Ska vi byta?"

"Försök andas genom näsan"

"Jag har kommit på nåt som är skitkul när man har tråkigt"

Kvällens absolut bästa citat går inte att ha med här, tyvärr. Den är dels lite barnförbjuden och dels inte rolig när man bara läser det...

Close your eyes and I´ll kiss you, tomorrow I´ll miss you... gamla fina Örebro


Kommentarer
Postat av: Lina

Som sagt, Lycka till med allt! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback