Vilken dag!

Vad vackert allt är och vad glad man blir när det är sånt väder som idag!
Solen skiner, det är några plusgrader, vinden håller sig i schack, bara härligt!

Nu är det kolmörkt visserligen, men det är ändå så att det är riktigt riktigt härligt att ha klarat av fönsterputsning idag när det var ljust och att ha fikat med en av årets pojkar.
Rikitg trevligt var det faktiskt. Sen lite mat med min själsfrände next door. Härligt!

Sömnen är inte så bra som den skulle kunna vara, jag har börjat äta igen för att hålla mig vaken. Inte bra. Men det löser sig när jag får lite koll på mina rutiner.

Nu är det inte ens fyra dagar kvar tills jag flyttar härifrån. Det känns jättekonstigt.

Det som är jobbigt just nu är att jag inte har någon som tar över mitt gymkort och att jag inte hinner träffa alla som jag vill! Det är så många som jag skulle vilja säga hejdå till, men jag har inte hunnit planera nåt eller fixa nåt avskedsmässigt...

Det hade vart så skönt om jag hade kunnat ordna nåt. Så att jag kunde säga hejdå till alla. Inte så här som nu när man inte vet om man kommer ses igen eller inte och liksom inte säger hejdå på riktigt...

Jag har haft en fantastisk tid här och jag kommer sakna så många och så mycket! Men jag ser samtidigt fram emot att gå vidare. Det är dags för mig.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback