2:1

Beachvolley idag, A och jag mot D och S. Riktigt jämnt var det, men vi vann ändå! Vi spelade två matcher och avgjorde med en sista. Riktigt kul och så himla skönt att röra på sig igen! Speltekniken är inte riktigt var den har varit men å andra sidan har jag blivit uthålligare och psykiskt starkare. Jag orkar liksom skärpa mig och hålla spelet konstant. Förr försvann koncentrationen efter nån timme... men NU! wow!
Det var ju A som lärde mig spela så det var lite av en revival...
Känns konstigt att inse så tydligt varför det inte funkade...

Blev en ny mobil också! Sony  Ericsson, vit och orange, med fitnessfunktion=) Fick den gratis när jag gjorde om betalkortet till ett abonnemang.

Imorgon drar S och jag söderut! Där är det nästan 10 grader varmare än här. Frukost på tåget och gelati a Locarno en la piazza vicino al lago=) Haha, MYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback