Helt själv

Så sitter jag här helt själv. TVn är på för jag hatar tystnaden i det här stora huset, men annars är det så otroligt skönt!
Jag kommer givetvis fylla min nästa vecka med en massa icke-ensamhet bara för att slippa konfrontera, men jag är också fast bestämd att faktiskt konfrontera också. Varenda rädsla, varenda oro, varenda tvivel. Jag ska titta dem i vitögat. Så fort jag har ork och kraft så ska det användas till det och när jag inte har det ska jag acceptera det och ringa nån som jag kan prata med. Då blir det bra.

Idag fick jag en massa saker gjorda, känns det som i alla fall.
Jag var hos optikern.
Jag bokade tid hos öronläkaren.
Jag bokade tid hos frissan.
Jag drack öl med A.
Jag lagade mat åt familjen.

Så imorgon kväll när jag ska äta thailändsk mat (mmm, undrar om han verkligen lagar så god mat som han säger...) kommer jag ha ett par glasögon som jag ser något med. (Jag kommer se bra ut, hahaha), jag kommer dessutom att ha en ny frisyr! Det börjar bli dags för det. Är så trött på mitt hår... Det är för kort och slitet för att permanentas (dessutom svider det i plånboken när jag tänker på permanent...), så det får bli en snygg uppklippt frisyr med lugg istället. Kanske riktigt snyggt... Man kan ju alltid hoppas... I alla fall ska det vara lite mer vuxet än det jag haft hittills...

Föresten har jag hört att det är dåligt väder i Sverige... Gissa hur det är här? Sol, 25grader, en skön bris... Helt enkelt underbart! För en gångs skull är det jag som är på rätt ställe...

Nu ska jag diska, duscha och göra mig redo to make the men crazy! Moahahahahaha...

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra inställning! Go get them ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback