Underbara människor!

Jag kan bara säga: TACK!! Tack alla underbara människor som lyst upp min födelsedag, fastän jag jobbat och är långt bort... Det är det som är så bra med födelsedagar och sms och msn och facebook och studivz och bloggen; alla påminns om en och man får en massa solstrålar från en massa underbara människor som man saknar så att hjärtat håller på att explodera i halsgropen!

Min chef kramade om mig och grattade på jobbet idag. Hon är en bra chef. Det gör ett jobb så mycket roligare när man har en bra och trevlig chef. Och så är kollegerna gulliga också, det får man inte glömma... No chicks-war här minsann! De enda som bråkar är de båda killarna som jobbar i serveringen... Alltid är det något som inte är bra! Jag vet inte om det beror på att det är killar, men deras gräl beror enbart på maktkamp. Vem vet mer och kan saker och ting bättre och vem impar på alla tjejerna.... Jag skrattade åt dem när jag satt och drack min cola zero innan jag gick hem, så barnsligt!

21 känns okej. Jag har inte realiserat det på långa vägar, men jag tror det känns okej. Men nu ska jag sova. Imorgon ska jag läsa all information jag har fått från skolan, ringa personalkvinnan för att få min lön och betala skolpengarna för första terminen... Det svider, men jag kan i alla fall betala. Yes!


Än en gång TACK! Och massa massa pussar och kramar och kärlek till alla er därute som saknar mig om än bara en bråkdel så mycket som jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback