Bloggpaus

Nu blir det bloggpaus ett tag (om det nu inte skulle vara nåt jätteviktigt så jag tränger bort Mamma från hennes laptop och skriver). Jag drar till Helsingborg om några timmar och kommer inte hem förän på söndag. Då är det jobb som gäller hela dagen så det lär bli söndag kväll tills jag skriver igen och kan uppdatera lite om allt som händer runtomkring.

Till exempel EM. Det ska bli så sjukt roligt att vara mitt i smeten. På jobbet idag (data) fick jag en lapp av chefen där det står att jag jobbar där. Annars får jag nämligen inte komma förbi den 9e, då jag idiotiskt nog ska jobba där 8-12 för att sedan jobba i stadion 15.30-midnatt... Men  det ska nog gå=)
Sen var jag iväg och hämtade mitt akkrediteringskort till stadion. Ska tydligen få ett passerkort på söndag också, annars kommer jag bara fram till portarna, men inte ända in till restaurangen... Stämningen är i alla fall redan här, alla förbereder, det hänger flaggor i luften och på de flesta bilar sitter det flaggor. Borde sätta en Sverigeflagga på cykeln...

Den 14e och 18e vill Radio11 ha med mig i studion. Det känns lite coolt. Och imorgon ska det fixas musik.

Föresten så har jag mitt svenska nummer nu när jag är i Sverige ifall nån skulle få för sig att vilja skicka fyllemess eller nåt;-)

Nu har den värsta resstressen lagt sig, men jag borde ta tag i packning och sånt igen. Måste förbereda för nästa vecka också... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback