Gråa dagar

Det är så otroligt skönt med gråa dagar ibland, framförallt när man är en workingclass hero och inte behöver röra en fena, inte ens förbereda någonting alls inför morgondagen! Vad har jag åstadkommit idag? Hmm, låt mig tänka...
...

...

...

Hmm...

Jo just det, jag har lagat lite mat!

Wow! Annars då?

Hmmm...

...

Ingenting faktiskt! Ingenting alls, jag har bara sovit! Och det var så sjukt välbehövligt och så makalöst skönt! Jag har aldrig någonsinn i mitt medvetna liv sovit så här mycket på en dag som idag. Aldrig. Jag kom hem vid 04.45 imorse, sov till 13.30, åt lite jordgubbar och några mackor, satte mig att kolla på Shaun the Sheep, somnade, sov i soffan till typ 16.00 gick upp och la mig i sängen, försökte läsa, men somnade igen, vaknade vid 18.30 för att jag var hungrig, lagade mat till familjen och åt. Nu hade jag tänkt kolla på fotboll, men jag tror inte jag orkar, ska nog duscha och gå och lägga mig istället...

Men först måste jag få skriva om min gulliga Brorsa som tog med sig en tischa från Greenfieldfestivalen till mig för att han tyckte synd om mig som inte kunde komma med. Fatta vad glad jag blev! Najs!

Godnatt på er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback