Har ni sett på maken?

Här är några bilder från mitt liv de senaste månaderna, underligheter man stött på under tidens gång...
 Visst ser jag proffsig ut...? Hår och smink är fixat av proffs visagister... Så såg jag alltså ut de tre dagar Holland spelade i Bern. Fint, eller vad tycker ni?

 Det här var faktiskt ascoolt. När jag kommer upp från centralstationsgenomgången, hör jag pianomusik och det tar bara några sekunder tills jag får syn på snubben som sitter vid kyrkans hörn och spelar Schumann-preludier. Så jävla klockrent! Man blir glad av att det finns folk som gör galna saker på ett genomtänkt sätt.

Hahaha, jag höll på att kissa på mig av skratt när jag stod i kö och såg två¨fotbollar guppa runt inne i toan. När snubben kom ut, stod jag fortfarande och skrattade och han fattade inte alls, kan ha berott på att han var från Holland... Hahaha...

Så här ser det ut när man åker upp på Berns egna hus"berg" (det är mer en kulle...) och sitter längst ner vilket jag givetvis tvingade Bilbo att göra... Ett fint minne, vi klarade det faktiskt utan att det var jätteläskigt... Bara lite pirrigt... Själv hatade jag den här bergbanan när jag var liten. Jag drömde typ mardrömmar och tyckte det var jätteäckligt...=)
Men man ser ut över en av världens vackraste städer så otroligt fint härifrån.

Tids nog så kommer det fler bilder. Nu ska jag in till stan och försöka hitta ett par jobbjeans. Det kändes så sunkigt i mjuka bomullsbyxor... :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback