om ett ögonblick...

ska jag i säng=)

sista matchdagen i Bern, min sista dag med den österrikiska Cateringfirman som ingen av oss alla någonsinn vill ha att göra med igen... så himla skönt!

Synd att Italien och Holland vann. Det hade vart coolt om Rumänien hade kommit vidare och varken England, Frankrike eller Italien varit med i kvartsfinalen... Nåväl, så kan det gå... Värdarna är ju inte heller med.

Det finns en sorglig sida med det här med sista gången. För även om det ska bli skönt att slippa slita arslet av sig i stadion så kommer jag sakna alla underbara människor och säkert vara med på fler liknande tillställningar eftersom det är det här jag kommer minnas; massor med unga, trevliga, spännande, intressanta, glada, likasinnade, duktiga och underbara människor. Några få av dem kommer man ha kontakt med, några kommer man stöta på ibland, några kommer man ständigt hoppas på att man kommer träffa någonstans i något sammanhang, och alltid ångra att man inte bytte nummer när man hade chansen.

Nu ska jag sova och så får vi se imorgon vad morgondagen har att komma med. Det blir i alla fall inte jobb fören 17.30 och då stillasittande. Sen gäller det om Sverige ska vara med eller inte i kvartsfinalen. Det vore jävligt synd om de missade, men å andra sidan...

Dagens (eller snarare Nattens) insikt: Det är skönt att cykla hem om natten. Riktigt skönt. Det svider så där lagom i benen och det känns ännu skönare att krypa ner under täcket när man väl är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback