Nya tag

I morse visade vågen snälla 61,9 kg vilket är väldigt bra med tanke på all den mat jag satt i mig sena kvällar förra veckan... Tänk vad lite jag skulle väga om jag inte hade ätit när jag kom hem... Men men, nu ska jag ta nya tag, för nu har jag ett konkret mål inom några veckor och detta målet heter Casting för Swiss Musical Academy i Bern
Den 21 april smäller det förutsatt att jag även efter besöksdagarna känner att det är det jag vill göra. Vad det blir av det hela sen är en helt annan fråga men det är i alla fall något som jag sjukt gärna skulle syssla med de nästa 3 åren...
Nåväl, cykelringen kring magen måste väck och de fula valkarna som blir när jag drar på mig strumpbyxor och body också, annars kommer jag känna mig osäker bara på grund av det och då kan jag definitivt inte fokusera på dansen... Dessutom måste jag träna! Springa eller styrketräna varje dag, öva upp rörlighet och äta mindre!
Så, fyra stenhårda veckor väntar på mig! Kommer eventuellt att koncentrera bloggen på att dokumentera mina fram- och motgångar. Håll tummarna för mig och ät nu en massa godis och choklad! Jag får ju inte, för lösgodis får jag utslag på bröst och mage av och choklad innehåller mjölk vilket är tabu!
It's a hard life in the mountains! som Pappa alltid brukar säga. Eller som kock-kollegerna säger: Es Läbe wi im Urwaud. ( "ett liv som i djungeln". Vad de nu menar med det...)

Nu ska jag ägna mig åt min skönhetssömn, för den lär jag behöva mycket av framöver!

Glad påsk på er föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback