Sola och bada i piña colada...

eller i trädgården. Mmmm, få saker är bättre än att få ligga på en gräsmatta i solen, iklädd bikini som om det var mitt i sommarn och läsa en bra bok. Härligt! Svetten rinner, sidorna bländar trots solbrillor, myrorna kryper in i det där utrymmet som blir mellan bikinibyxa och höftben när man ligger på rygg, grannbarnen sparkar fotboll, grannmamman skriker på dem. Snart blir det dags att bada i floden.

Fast lite brände jag mig nog...


Åh och förresten, jag sover äntligen igen! Min nya säng gör underverk!

Glöm inte deklarera, jag gjorde det för första gången in lifetime... (i sverige alltså...) och höll givetvis på att glömma...

Läser: Att flyga drake av Khaled Husseini
Lyssnar på: Goldfinger och Ska-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback