Om att försöka se det positiva...

Det är kallt ute. Jag är jättetrött efter några lite för långa dagar och lite för många roliga aktiviteter. Det är inte slut än. Ikväll ska startskottet skjutas för ett indie-band med mig som leadsångerska. Roligt värre!!!! Yeees! Ska bli skönt som omväxling till skolan...
Jag har helt sjukt ont i vänster axel. Måste ha klämt nån nerv eller nåt. Kan bara lyfta armen 20cm från kroppen (inte ens 30°!!). Känner mig totalt handicappad, men försöker att inte låta mig hindras av det. Lär bli smått jobbigt på jobbet imorgon kväll, men med ett lastbilsflak tur kan det gå över.
Det finns för mycket annat som går bra och är roligt för att deppa över en trasig axel och gungande vikt.
Till exempel så är mitt sångförbud över, i alla fall tillsvidare, det gick bra i söndags, mitt arbete om Meryl Streep ska upp på skolans hemsida, jag ska sjunga i ett band och jag får specialroll i julshowen!

Nej nu, mina vänner, ska jag bege mig ut i mörkret och kylan. Trotsa vädret och ha riktigt jäkla roligt med några sjukt begåvade musiker!

Massa positiv energi till er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback