Vrak

Händerna dunkar efter det att fru doktor hudläkare behandlat med isspray. knogar och handrygg göt mest ont.
Energin börjar försvinna, men idag lyckades jag omvandla aggressivitet och förtvivlan till jävlarannamma för styrkepasset.
Mitt vänstra knä gör ont. Tror att jag gjort illa senan på något sätt... Frågan är hur eller framförallt hur pass illa? Jag kan knappt gå ute i kylan, men annars funkar det egentligen ganska bra.
Roligt att få spela lite musik med trevliga människor.
En hel del dricks men en riktigt lång kväll igår. Trodde inte det var sant när veckarklockan ringde imorse... Usch...
Det är riktigt sjukt kallt ute. Nästan så man skulle kunna tro att det var vinter. Haha, har inte fattat att det är december på måndag och första advent på söndag. Det kanske hjälper att baka lussebullar och pepparkakor.
Imorgon är det solorep med Skådespelsgurun och tillika regissör för julshowen. Det ska bli kul. Eller kul och kul. Mest intensivt och spännande tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback