Jag har...

...blockerat min axel
...fått bra respons för min monolog
...fått bra respons på jobbet (i alla fall nåt jag är bäst på...)
...fått en spint på jobbet efter 4 månader
...huvudvärk och svarta fläckar med höger öga
...svårt att artikulera ord
...ont i magen
...två filmer som borde ses till imorrn
...tvätt att plocka undan
...lagat mat till lunch imorgon
...gått ner 1.3kg
...färgat ögonbrynen
...underbara kompisar
...läst en lång och virrig text om genus
...förberett mig för imorgon
...två finnar på näsan
...bara jobbat 10 timmar i oktober hittills
...min första sånglektion i övermorgon sedan september
...inte ätit choklad sen jag var i Stockholm
...en tuff vecka framför mig
...kanske fixat jobb åt en av bästa killpolarna

...verkligen gjort mig förtjänt av en hel natts djup sömn.
Håll tummarna för mig så jag somnar och kan sova till imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback