Måndag kväll

Det är måndag kväll. Jag var inte medveten om att det var 6 dagar sen jag skrev sist... Så här kan jag ju inte hålla på...

Första dagen på andra veckan. Förra veckan gick bra. Jag försökte träna i tisdags, men tvingades sluta när jag blev jätteyr. På onsdagen missade jag dansen för jag var hos fru hudläkare och fick befäl om att köpa handledsvärmare för att mitt sårpillade och -kliande enligt henne börjar likna självskadebeteende. Jag var inte beredd på det och det är ju inte en jättekul grej att höra. Slag i ansiktet: du har en kronisk hudsjukdom som beror på att du har en psykisk störning. Tack. Det räcker liksom med att jag var sjuk och sånt. Förresten så är jag tillbaka på benen igen. Full av energi och jävlar anamma. Träningen i torsdags, balett och klassisk jazz, var tuff men det var skönt att träna igen. Från fredagens workout har jag fortfarande träningsvärk. Jag dansade step på morgonen och hängde på Julia på Kick-power, en blandning av kickboxning och aerobics. Det var längesen jag var på ett så tufft träningspass. Men riktigt härligt. Man mår bra när det känns att man gjort nåt.
Idag körde vi styrkeövningar för att testa styrkan. Kör så många armhävningar du orkar...

Mamma och jag började Weight Watchers 4 powerweeks i fredags. Det känns bra. Man vet vad man ska äta och hur mycket träningen motsvarar och man blir faktiskt mycket mättare än man skulle tro, alltså man blir mätt på riktigt. Även när man tränar! Det här kan nog vara matvanor som kan vara värda att göra till sina egna...

Å, just det, ni måste (nej ni måste inte, men det vore kul)  ju bli mina fans på facebook! Jag lovar att lägga upp bilder och sånt såsmåningom där...

Sean är tillbaka för jazzen! Och vi har fått våra karaktärsskor, så nu är det jättekul! Hade verkligen längtat efter showjazzen med heels! YES!! Imorrn igen! Då med styrke i uppvärmningen...

Jag är motiverad och mår ganska bra. Jag tänker visserligen mycket och där finns en massa saker som nager men som jag inte lyckas sätta fingret på. Jag hittar inget fel när jag söker och ändå är tårarna nära hela tiden. Framförallt på kvällen. Det kan vara utmattning, men jag har ju knappt ens börjat, jag kan väl inte vara slut redan nu?

Sov så sött, mina vänner! Ska försöka skriva lite mer snart än senast...

XX puss

P.S. Musiktips:
http://www.myspace.com/mynameisgeorgemusic  eller www.mynameisgeorge.ch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback