Jag hatar åska!

Framförallt när den tar ifrån mig min otroligt behövlíga skönhetssömn!!! Ett sånt oväder som det inatt har jag sällan upplevt. Förmodligen aldrig. Heeelt sjukt!!!! Åskan var precis ovanför oss. Det var inte ens tid nog för att blinka mellan blixten och åskan. Vilken smäll! Jag sov inte alls. Det slutade inte och när åskan hade dragit sig längre bort följde regn, blåst och hagel. Det blev ingen cykling idag och jag hade riktigt svårt att hålla mig vaken på teorin och acting... Dessutom skrapade jag ryggen när vi gjorde crunches på jazzen och t-shirten blev alldeles blodig och det sved så jag fick tårar i ögonen när svetten sakta rann ner i såret...
Aaaaaaaajjj!!!!!

Nu samlar jag mina sista krafter inför kvällens äventyr; analysräkning hos Sharon. Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback