Shake it baby!

Jazzen idag var riktigt jazzig. Inte så mycket "shake it" och " touch yourself" som annars. Utan med hattar och eleganta slides och bochanges. Riktigt härligt att få göra en så snygg showkoreografi inför torsdag. Man känner sig lite billig när man står och shakear bröst och rumpa och efterliknar mtv-stjärnor istället för att dansa på riktigt...
Shake it är också kul. Vi brukar köra diagonalt. Fyra steg rakt fram, fyra steg i en cirkel. Första gången skakar vi huvudet i cirkeln, andra gången axlarna, sen ändrar vi mönstret, går fyra steg, vänder oss om och shake the buttom (här går det ut på att isolera), sen fyra steg och shake what you got inklusive touch yourself. Väldigt kul=)

Ikväll är jag ledig. Ska ta en lång dusch eller ett bad, baka bröd och krypa ner i min säng tidigt. Imorgon väntar en lång dag med balett, röstteknik, lunch med mina efterlängtade damer, sång och jobb. Skönt att man får mat på jobbet...

Min Sverige-trip börjar närma sig. Drygt tre veckor kvar. Synd att jag missar nolleföreställning och It´s så 2008, men så får det vara... Man kan faktiskt  inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback