Leider Nein.

Jag kom inte in. Fick ingen feedback eller anledning till varför. Bara nej.

Jag är mer besviken än jag trodde jag skulle vara. Försöker hantera det hela på bästmöjliga sätt.

Fastän alla säger "var nöjd med att du kom så långt som du gjorde" och "var stolt över det" och "du ÄR duktig", så gör det ont och det känns som att jag gjort alla i min omgivning besviken när jag inte uppfyllde deras förväntningar om att lyckas. Jag är helt enkelt inte bra nog.

Tack för ert stöd! Jag har en audition till om två veckor, då behöver jag ännu mer pepp och hållna tummar...

Kramar


Kommentarer
Postat av: Mattias

Skärp dig! Det finns ingen förväntan från någon annan än dig själv att lyckas som du ska bry dig om. Det är bara du och din inställning som gäller. Ursäkta dig inte! Att tro på någon är inte samma sak som att förvänta sig något. Så upp i sadeln och kör. Det är inte pepp som gör dig bra. Det är du.

KRAM!

Postat av: Suzy

va synd vännen kramar om vet att du verkligen ville detta! men blir du kvar på den skola du är nu då eller? vad är det för audition om två veckor? breka a leg, vännen! klart att vi - dina vänner - peppar dej, och du har inte gjort någon annan, än möjligen dig själv, besviken. Vi älskar dig som du är. Förstår att de kommentarer du skriver i inlägget känns ironiska just nu kanske men du är skitbra och många skulle göra sååå mkt för att hamna där du är. Men kan tänka mig att inget av det känns som om det betyder något just idag kramar om Såå upp i sadeln igen som sagt =) .......

2009-04-07 @ 10:14:46
Postat av: Suzer

Jag håller med Mattias. Och så vill jag bara säga att jag vet hur det svider. Kram på dig.

2009-04-07 @ 14:41:48
Postat av: Lina

STOOOR KRAM till dig! Håller med de andra som kommenterat, du har inte gjort mig eller någon annan besviken, bara STOLT :D Du är grymt modig som vågar följa din dröm och ditt hjärta. Det finns för många fega människor som är rädda för att misslyckas. Men du TÖRS och därigenom har du hälften vunnit även om det känns tungt just nu.

Som sagt, stor kram till dig och lycka till på nästa audition! :)

2009-04-07 @ 17:13:07
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Jag tycker du är jättecool som vågar. Och tuff. Och vacker. Bara på't igen, vettu! kramar om

2009-04-07 @ 19:56:59
URL: http://gsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback