Memo: 20.4.09 kl.11.00: Ebbas audition!!!

Ja, nu gäller det. Nu ska jag bara packa, sen börjar resan om bara nagra timmar. (Det finns inget a pa pappas dator)
Naväl. Min laptop är död. Jag har jobbat över 5 timmar idag. MIn hals är öm (det är inte alls bra). Jag är helt sjuuuukt trött och hoppas mer än allt annat att jag kan sova lite pa taget imorgon... Det är ända 10 timmars resetid...

Det ska nog ga. Det maste inte, men det ska och det kommer. Jag har en enorm vilja i mig. Jag skakar av nervositet, trötthet och energi. Allt rycker och drar i mig.

Aterigen: Allt eller inget. Jag väljer allt igen. Lite mer allt än sista gangen till och med.

Mandag. 11.00.

Tack!

Kommentarer
Postat av: suzy

håller tummarna

2009-04-20 @ 11:16:49
Postat av: suzy

hur har det gått, hur har det gått?!?!?!

saknar dina inlägg...berätta för din publik =)

2009-04-21 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback