Singoalla!

Jag hittade ett tomt singoallakexpaket pa trottoarkanten idag. Det innebär att där har gatt svenskar! Jag blev jättevemodig och fick total Sverigelängtan och ser fram emot nästa gang jag kan käka singoallakex och dricka oboj. mmm....

Vill nu sa här pa kvällskvisten passa pa att gratta Knugen som ju fyller ar idag! Grattis!

Eftersom suzy kommenterade mitt ganska okonstanta bruk av ä, ö, a... Tänkte jag förklara läget. Det är nämligen sa att det beror helt pa vilken dator jag sitter vid. Pa mammas stationära dator är svensk tastatur inte programmerad, sa här blir det bara ö och ä, om jag trycker ner den tangenten som egentligen vore a blir det ü, ni förstür... Tyska...
Pa mammas bärbara finns svenskt tangentbord, men den sitter hon vid för det mesta, för da kan hon sitta i vardagsrummet hos hundarna...
En ny laptop till tösen i familjen är dock beställd. Sü snart kan jag göra vad jag vill igen... Hahah, som t. ex. köpa musik och sünt. Det är jobbigt att inte ha en egen dator...

Förresten är det skitkul att ersätta a med ü. Inte lätt att läsa kanske, men det bryr inte jag mig om.

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback