Uppat

Det är lustigt hur det kan vara helt dött pa pojkfronten ibland och sen helt plötsligt surrar mobilen till tre nej fyra ganger och sa har man tva dejts inplanerade pa nolltid. Är det varen som gör det?
Hmm... Vet ej. I alla fall är det roligt med dejter. Tror inte att det blir nagot seriöst, men det behöver det inte heller. Träffas, dricka vin, prata räcker egentligen för mig. Lite uppmärksamhet och bekräftelse. Det är allt jag behöver...

Idag var ett av de första danspassen pa länge där det kändes som att jag verkligen dansade. Jag gjorde inte bara det som Darie visade utan jag tog in rörelserna i hjärtat och kroppen och dansade. Det kändes stort. Det gar uppat. Jag ska bli bra pa dans ocksa. Det finns det ingen tvekan om.

För övrigt maste jag skärpa mig för att inte fall tillbaka i gamla vanemönster pa skolan. Maste skärpa mig och vaga vilja mer. Det är jobbigt, men annars lönar det sig inte. Jag har sett vad konkurrensen kan nu. Nu var vi 76 resp. 220 sökande för 10-15 utbildningsplatser. Senare kommer det vara 50-400 sökande för EN roll! Da maste man ligga i. Och jag vill leva pa detta sa jag tänker göra allt jag kan för det, även om det innebär förluster.

Regn och 10 grader är inte alls typiskt för dessa breddgrader. Usch...

Kommentarer
Postat av: Suzy

tjena! har börjat blogga lite lätt!! tänkte bara berätta =)

på tal om väder, här ska det bli sommarvärme hihi...lycka till med all strävan...du kommer nå långt! spännade tycker jag att du har å, ä ö ibland i ditt inlägg!! =) kram och nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback