Inget över

Ingen tid över, ingen energi över, ingenting över att slösa på sånt som inte är absolut nödvändigt...
Två tentor denna veckan.
Fem jobbtillfällen.
Rep varje dag efter skolan.
Träning som vanligt.
Ingen ledig dag.

Jag vill inte klaga, jag får skylla mig själv, men all den energin som allt strul kring showen tar, skulle kunna användas till så mycket annat! Och jag har inget överflöde just nu...
Men det kommer gå! Det kommer funka. Det vet jag.

Men nu till något riktigt viktigt: Världens bästa Farfar fyllde år i fredags! Och eftersom han läser denna blogg, grattar jag på detta sätt! Jag hoppas du hade en underbar dag, Farfar och att middagen var fin och att du mår bra! Jag ser fram emot att träffa dig och Farmor igen och hoppas ni kommer och hälsar på här snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback