ÖL

Sällan har jag varit så sugen på öl som igår och idag... Man vill alltid ha det man inte får. Det vet jag, det är klart. Men jag trodde aldrig att jag verkligen skulle må dåligt av att inte får dricka alkohol... Hur sjukt är inte det. När man går hem för att man vet att man annars inte kommer kunna hålla sig till "ingen-alkohol-så-länge-du-går-på-penicillin-regeln"...
Gaaa, jag blir tokig! Allra tokigast blir jag på att inte kunna sjunga! Jag saknar det så och jag inser först nu hur mycket sången betyder för mig... Hade glömt det...

Åååh, jag ser fram emot min nästa stora kalla öl. Helst i kombination med fina vänner, en ljummen rosa kväll och lite chips... Ja, jo, det kanske kan bli nåt på lördag. Vem vet... Om vädret är med så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback