JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Positiv energi!

Idag var jag nära att ge upp. Jag var så trött, helt slut. Jag fick tårar i ögonen så fort jag var ensam och önskade bara att någon kunde tala om för mig vad jag EGENTLIGEN ska göra med mitt liv. När jag dessutom fick reda på att min coach fortfarande inte fått tag i mina noter, och jag insåg att det är två veckor kvar till Performing Arts Audition, så fick jag helt enkelt panik och ville bara sluta.
Men så slog klockan kväll och coachen och jag jobbade stenhårt två timmar. Han var helt överväldigad av vad jag hade åstadkommit med Even Though från I Love You Because och efter ett tag lyckades han även övertyga mig om att det jag gör är bra.

När jag äntligen kom hem, upprymd men fruktansvärt nervös över hur det ska lösa sig med noterna och alltihopa, satte jag på datorn och i min inkorg ligger två mejl från vår musikaliske ledare med exakt de noterna jag behöver som PDF. Jag fick återigen tårar i ögonen, men denna gången för att jag insåg, att Gudarna och Andarna inte är emot mig som jag trodde, de ställer inga hinder för mig, de bara utmanar min förmåga till förtroende och tillit. Makterna är på min sida.

Nu ska jag bara göra allt som jag har inflytande över rätt och framförallt helhjärtat, då kommer det bli riktigt bra. Med Even Though har jag ett äss i ärmen=)

Det känns bra, nu kan jag sova. Godnatt!

Pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback