Jo, det kommer gå! eller...?

Monologerna sitter, kläderna sitter, rollerna sitter, balladerna sitter, texterna sitter, känslan sitter. Nu återstår bara ett problem: jag saknar fortfarande noterna till en av låtarna... Shit. Kan bara hoppas att de kommer imorgon... De borde de göra, det måste de helt enkelt...

Jag litar på att andarna är med mig.

Det finns många människor jag saknar nu. Många som jag önskar jag kunde få krama om eller bli kramad av... Det är jobbigt, men jag försöker koncentrera mig på mig själv. Brukar ha lätt för det annars, förstår inte att det ska vara så svårt just nu när jag faktiskt borde vara egocentrerad... Nåväl.

Maria (sånglärare) är stolt över mig och nöjd med mig. Likaså Daniel (coachen). Det känns bra. Nu ska jag bara bevisa för mig själv att jag kan och bestämma mig för att jag verkligen vill.

Tre dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: mattias

Kör! kör bara!

2009-03-31 @ 01:48:06
Postat av: Susanne

Nu är iaf supportpaketet skickat, lämnande min hand igår så jag hoppas det hinner komma innan du åker!! Hoppas det hjälper min vän kramar om tror på dej!!

2009-03-31 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback