Foteländet

Jag var hos läkaren igår. Röntgenbilderna visade att inget är brutet eller splittrat, men de visar även en kronisk överbelastning.
Det är de yttre ligamenten det är fel på. Det som heter Lig. talofibulare posterior är eventuellt helt av och bara ärr kvar, det kommer dock att visas efter tisdag då jag ska på MRT. Om det verkligen är av och redan har växt ihop fel betyder det operation och i värsta fall slutet på min danskarriär innan den ens börjat.

Jag försöker att inte tänka på det, men foten gör ont och jag haltar. På måndag får jag en skena så att jag åtminstone har bra stöd.

Bara att göra det bästa av situationen och hoppas att det inte är så illa.

Men hur det än blir så tänker jag inte låta det hindra mig! Jag går min väg, det finns en mening med allt och hindrena vi möter i livet är aldrig större än att vi kan klara av dem.

Nu kommer solen fram och det ska jag njuta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback