Aldrig mera starksprit!

Okej, kanske inte aldrig mera, men iaf inte på ett väääääldigt långt tag!
Nej, jag drack inte jättmycket starksprit igår. En nubbe, en kaptenen och en b52. Men det tog kol på mig totalt! Jag tappar kollen på hur mycket annat jag dricker när jag shottar. Det funkar bara inte, det är liksom inte kul heller. Det får bli en vit vecka nu. Mycket plugg, mycket rep, mycket sova och spexets nolleföreställning på fredag!Jaaaa!
Nej, nu ska jag duscha av mig bakissvettet, fräscha upp mig, äta lite frukost och sen iväg till slottet och repa! Det ska bli kul! Nu kan jag till och med replikerna! Jag är bra!!!

Ska satsa på att vara bra, fantastisk och duktig istället för att vara flummig, desperat och bakis.

Allt har sin tid, min starksprittid är slut nu, det säger både min kropp och min plånbok!
Nya Ebba= duktig, ordentlig, punktlig, seriös, organiserad och disciplinerad

Undra hur det ska gå till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback