Och vad... tror du... att DU håller på med... egentligen?

Jag vet inte...

Sorry, alla ni som jag drar in i det här... Det enda jag vet nu är att jag har sjukt kul! Och att jag nog komeer se tillbaka på den här tiden som en av de bästa, roligaste, sjukaste, stressigaste, mest korkade, nersupna, onyktra, bakfulla, härliga, mest ångestfyllda och värsta perioderna i mitt liv....

Jag kutar på som vanligt och har riktigt roligt!
Ha överseende med mig, snälla, stämpla mig inte...
Tro inte för mycket på alla rykten...
Lita inte för mycket på mig...

Just nu står jag allra överst! Mitt liv är det som gäller för mig! Jag ska må bra och ha roligt!

Det är klart jag bryr mig, klart jag har empati, känslor (som för övrigt hoppar och studsar på ett underligt sätt i bröstet på mig...), ansvar och ögonblick av fullaste allvar! Tro mig, jag tänker inte kasta bort mitt liv nu!

Jag får respons och njuter!

Vill bara tacka er som är med på nollningen! Och er som hjälper mig genom vardagen (jag tror att de flesta som läser det här är kan känna sig tilltalade!)!

Jag vill bara växa och leva! Just nu kanske jag inte gör det på rätt sätt, men någonstans är jag ju fortfarande mitt gamla förnuftiga jag... Även som fadder och overålare=)

Mer matematik, musik, kärlek, dans och vin åt folket!


Kommentarer
Postat av: Suzer

You go girl! :) Och bortsett från det där med "mer matematik till folket" så säger jag bara jäääj! Kram kram!

2007-09-05 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback