Mat-terapi

Ibland blir ens kvällar inte alls som man hade tänkt sig. Igår hade jag tänkt packa klart, dammsuga, duscha och vaxa benen. Men när min fina lillasyster S ringde vid halv sex och med tunn och svag röst frågade om vi inte kunde göra nåt, hon var helt rödgråten och hade sovit hela eftermiddagen, så välte jag alla planerna. Det blev två panache på stan och nachochips med ost , och vit touristchoklad terapi.
Jag behövde det också. Samtalen väckte en del i mig och jag bestämde mig för att försöka ta ett steg tillbaka och känna efter mer. Leva mer. Ge livet en mening.
Perfekt tajmat nu när jag ska till Råå och har flera lediga dagar på mig att tänka efter och bara vara med mig själv. Dock bör jag nog skippa frosserierna i fortsättningen... Jag är fortfarande mätt.

Lyssna på
radio11 och hör av er  med svenska EM-låttips till mig, SNÄLLA!!!

Nu till min ooootroligt trevliga hudläkare *jävla häxa* sen jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback