Aha!

Jag tror jag vet vad det var; pollen och överansträngning.
Kan det vara så enkelt? Förhoppningsvis, för idag mådde jag mycket bättre (att sova ut ordentligt gjorde nog sitt...) och hade så gärna dansat men dörrarna till balettskolan var låsta! What a disappointment!
Nåväl, nästa vecka istället, då hinner jag träna upp mig lite igen. Ut och springa några gånger och kanske ta cyklen till jobbet? Om det nu inte regnar så förfärligt nästa vecka igen...

Glädjeruset är tillbaka! Har bestämt hur det finansiella ska ordnas och det känns skönt och rätt. Nu kan det bara bli helt underbart! Jag kan knappt hålla mig! Jag vill börja nu!!!
Bara några månader kvar. Och dessa ska övervägande ägnas åt jobb. Lite bantning, en hel del träning och mycket jobb! Det gäller att få ihop pengar att kunna leva på ett tag sen.
Mycket semester blir det inte detta året heller. Tre dagar i juni då barndomsseglarochäventyrskompisen O tar studenten och två veckor i slutet på juli då äldsta kusinen J gifter sig på Gotland. Härligt, jag har aldrig varit på Gotland...

Se om det blir lite sömn inatt igen. Kom på en underlig sak inatt; jag sover bättre utan kudde. Inte så underligt tänker ni, men jag som alltid har sovit med två kuddar och alltid knölat ihop en massa tröjor på lägrena för att ha något under huvudet tycker det är jäääätteskumt. Hmmm, man börjar väl bli vuxen eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback